Top
Hoe werkt deze webshop?
Deze site maakt veilig gebruik van persoonlijke gegevens.
  • U kiest de producten die u kopen wilt, vult het aantal in, kiest het type oorbellen die u wilt en klikt op de bestelknop, de artikelen worden dan automatisch in de winkelwagen geplaatst.

  • Dit doet u voor elk product welke u wilt kopen.
  • Heeft u alles, dan klikt u links op "naar winkelwagen" en de gehele bestelling komt tevoorschijn.
  • U kunt nu nog producten verwijderen ("winkelwagen legen") of toevoegen ("verder winkelen"). En eventueel een voucher code invullen voor kortingen. Hierna klikt u op "volgende".
  • Vervolgens kunt u inloggen, een account aanmaken of bestellen zonder account. Bent u nieuw in de webshop, dan kunt u kiezen tussen bestellen met of zonder account aan te maken. Maakt u een account aan, dan kunt u de status van uw bestelling volgen. Bovendien is een vervolgbestelling eenvoudig geplaatst. Wilt u geen account aanmaken, dan kiest u voor "bestellen zonder account". U vult al uw gegevens in en klikt op "volgende". Bent u al bekend in de webshop en heeft u een account, kunt u eenvoudig inloggen. En u klikt op "volgende".
  • Heeft u wel al eens besteld in deze webshop en heeft u een account, maar weet u uw password niet meer? Geen probleem! U vult uw emailadres in, klikt op "password vergeten?" en een nieuw password wordt u direct toegemaild. Dit duurt ongeveer 1 á 2 minuten. U vult dit nieuwe password in en al uw gegevens staan ingevuld voor u klaar. En u klikt op "volgende".
  • Vervolgens kiest u de verzendmethode. De verzendmethode blijft leeg wanneer u het pakje gewoon door PostNL brievenbuspost wilt laten bezorgen (€1,95). Anders kiest u voor "Aangetekend verzenden" (€8,00) of "Ophalen" (gratis). Mocht bij verzenden een ander afleveradres nodig zijn, dan kunt u dit hier invullen. Is dit niet het geval, dan wordt automatisch uw al eerder ingevulde adres gebruikt. Hierna klikt u weer op "volgende".
  • Dan volgt de betaalmethode. Laat u het pakje bezorgen dan kiest u voor "Vooruitbetaling per bank". U kunt dan zelf de bestelling overmaken via uw eigen vertrouwde methode bij uw eigen bank, het totaalbedrag staat in de e-mail die u ontvangt nadat u uw bestelling heeft geplaatst. In deze e-mail staan ook de bankgegevens. Houd er rekening mee dat, ook bij internetbankieren, er soms een paar dagen overheen gaat voordat de betaling bij ons binnen is!
    Er is ook de mogelijkheid van "iDeal-betaalverzoek via email". Hierbij krijgt u zsm na het plaatsen van de bestelling een email met een betaalverzoek van MeisjesSieraden. Dit doe ik handmatig, maar ik probeer binnen het uur te reageren. Mocht u binnen een uur (tijdens kantooruren, bestelt u 's avonds of 's nachts, zult u de volgende morgen een mail ontvangen) nog geen email hebben ontvangen, stuur mij dan even een berichtje (sms, whatsapp, email, bellen mag ook) zodat ik deze alsnog kan mailen. Kijk ook in uw spam-folder.
    U klikt wederom op "volgende".
  • Controleer nog een laatste maal uw gegevens, vul eventueel nog opmerkingen in het opmerkingenveld, lees de algemene voorwaarden, accepteer ze en uw bestelling kan definitief worden bevestigd.
  • U zult een e-mail ontvangen met daarin uw bestelgegevens en de bankgegevens.
Zodra de betaling bij ons binnen is, ontvangt u een email van ons waarin staat dat wij de betaling hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, meld me dit dan, maar check ook de spam-inbox. Wanneer het pakje op de post zal worden gedaan, krijgt u ook een mail. Over het algemeen is dit dezelfde dag als de ontvangen betaling. Echter, oorbellen die gelijmd of gekleid moeten worden doen er een dag langer over.

Komt u de bestelling ophalen in Noordwijk, dan krijgt u een email van ons wanneer de oorbellen voor u klaar liggen. Vervolgens zullen wij dan een afspraak maken om de oorbellen op te komen halen.
U kunt de status van uw bestelling zien wanneer u ingelogd bent aan de linkerzijde bij "Order-/ bestelstatus".

Onder "Accountgegevens", dit vindt u ook aan de linkerzijde wanneer u bent ingelogd, kunt u uw gegevens aanpassen, maar ook eventueel uw password wijzigen.

Wilt u een bestelling doen voor een grote groep, dus meerdere dezelfde oorbellen, maar staat uw gewenste hoeveelheid er niet bij, neem dan even contact met mij op.

Wij danken u hartelijk voor uw vertrouwen en wensen u heel veel winkelplezier!